סגירת מרפסות בחריש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם אתם חיים בצפון הארץ סביר להניח שיש לכם מרפסת מקסימה. בחריש יש נופים מדהימים ואוויר נהדר שגורמים למרפסת להיות ממש מרהיבות. אם יש לכם מרפסת סביר להניח שאתם משתמשים בה לא מעט והיא גורמת לכם לעלייה משמעותית באיכות החיים. יחד עם זאת, בחריש יכול להיות לעיתים מזג אוויר לא צפוי, רוחות חזקות, גשמים ודברים נוספים שיכולים להזיק למרפסת ולגרום לכם לא להשתמש בה לאורך כל השנה. במצב כזה שווה לכם לשקול לסגור את המרפסת בצורה אסתטית, יפה ויעילה שתאפשר לכם ליהנות מהנוף המדהים ומכל מה שיש לאווירה בצפון להציע, לאורך כל ימות השנה. סגירה חכמה ויפה של המרפסת משדרגת אותה ואת השימוש בה, הופכת אותה לבטוחה יותר ולמהנה בכל מזג אוויר. במאמר זה נסקור סוגי סגירת מרפסות בחריש ונדבר על העלות של סגירת המרפסת.

סגירת מרפסות בחריש

כך תתחילו את תהליך סגירת המרפסת

בראש ובראשונה עליכם להחליט מה הצרכים שלכם וכיצד תרצו להשתמש במרפסת לאחר סגירתה. סגירת מרפסת מקורה יכולה בבניין משותף יכולה לייצר חלל יעיל לצרכים רבים, וממש להגדיל את שטח הבית שלכם. קבעו האם אתם רוצים ליצור חדר נוסף, אולי משרד ביתי או שתרצו פשוט לייצר פינת ישיבה מפנקת וכיפית. לאחר מכן הגדירו את התקציב האידאלי עבורכם. חשוב לשקול את כל הגורמים השונים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים שיכולים לתת הצעת מחיר טובה וביצוע מצוין.

כמה עולה סגירת מרפסות בחריש

התשובה לשאלה הזו תלויה בסוג הסגירה אותה בחרתם. כאמור ישנן אופציות רבות וכל סוג יתומחר בצורה שונה. תוכלו לפנות לחברות מקצועיות ומנוסות כדי לקבל הצעת מחיר טובה. המחיר יהיה תלוי לא רק בחומר אלא גם בגודל המרפסת ובסוג העבודה המדויקת שצריך לעשות על מנת לסגור אותה בצורה טובה וחכמה. לרוב המחירים יהיו כמה אלפי שקלים בודדים. ההשקעה בהחלט משתלמת שכן לפעמים אתם ממש מייצרים עוד חדר בבית, או הופכים את המרפסת להרבה יותר שימושית מכפי שהיתה. בנוסף מרפסות סגורות שמעוצבות יפה מעניקות לבית עיצוב ייחודי והופכות אותו לממש יפה.

סוגי סגירת מרפסת בחריש

לאחר שהגדרתם מה יהיה השימוש המרכזי של המרפסת הסגורה וקבעתם את התקציב הרצוי לכם תוכלו לבחור את סוג הסגירה האידאלי עבורכם. קיימים סוגים רבים וחשוב לבחור במה שהכי מתאים לכם, ולא פחות חשוב, בסגירה שתהיה יפה, אסתטית ומעוצבת בצורה חכמה. כך תוכלו ליהנות מהנוף המקסים שיש לבית שלכם. כשאתם בוחרים את סוג הסגירה קחו בחשבון את מזג האוויר. בחרו בסגירה מקצועית וטובה שיכולה לתרום לבידוד מפני קור או חום ומתאימה לאקלים הישראלי.

אפשרויות פופולריות לבנייה קלה כוללות לוחות זכוכית, אלומיניום או פוליקרבונט. התייעצו עם אנשי מקצוע כדי להבין מה הסגירה הכי נכונה עבורכם.

מארזי זכוכית ללא מסגרת

אחד הסגירות הפופולריות ביותר היום היא סגירה במארזי זכוכית ללא מסגרת. זו סגירה שמומלצת מאד לבתים ודירות בחריש. מארזי הזכוכית משלבים בין הגנה על המרפסת לבין מראה מודרני מהמם שלא מוותר על הנוף המקסים מהמרפסת שלכם. מעבר לעובדה שמדובר בזכוכית מעולה שמאפשרת נראות מקסימלית, מדובר בסגירה שאין לה מסגרות גלויות. העדר מסגרות גלויות נותן תחושה שאתם ממש בחוץ, גם כשאתם בתוך המרפסת הסגורה ומוגנים ממזג האוויר. במצבים של רוחות וגשם תוכלו ליהנות מישיבה מרפסת ולחזות במזג האוויר הסגרירי והיפה כשאתם מוגנים ממנו. סגירה כזו הופכת את המרפסת שלכם לחוויה של ממש.

סגירה עם גג נפתח

סגירה עם גג נפתח היא סגירה מעולה ויעילה המאפשרת הגנה מפני מזג האוויר והנאה מהמרפסת לאורך כל ימות השנה. מבין סוגי סגירת מרפסות בחריש היא אחת הטובות בגלל שיש לה שתי אפשרויות: פתוח או סגור. היא מעניקה לכם את האופציה למרפסת סגורה במקרה הצורך, אך גם למרפסת פתוחה המתאימה מאד לחודשי האביב בחריש. חשוב לבחור בחברה מעולה שתדע לעשות את הסגירה עם גג נפתח יפה ומעוצבת בצורה שמתאימה לשאר העיצוב של הבית. בסגירה עם גג נפתח תוכלו לייצר את רמת הפרטיות הזקוקה לכם על ידי הוספת וילונות שאפשר לפתוח לסגור בקלות. לפני הבחירה בגג נפתח הגדירו את הצרכים שלכם וכך תוכלו להנחות את אנשי המקצוע איך לסגור את המרפסת בצורה הטובה ביותר.

סגירת מרפסת עגולה

אם יש לכם מרפסת עגולה, ואתם גרים בחריש, אתם בוודאי נהנים ממנה מאד. מרפסת עגולה נותנת הרגשה כאילו אתם ממש נמצאים בתוך הנוף, ומעניקה לכם חווית חיים מיוחדת. יחד עם זאת גם במרפסת עגולה אתם עלולים לסבול ממזג האוויר המשתנה. על מנת להשמיש אותה לכל עת חשוב להגן עליה. תוכלו לעשות זאת על ידי התקנת מסכי פרטיות, התקנת מעקה זכוכית, שימוש בוילונות יפים או הוספת תריסי גלילה. בחרו באופציה שהכי תתאים לכם בהתאם לצרכים שלכם, לכיוון המרפסת ולמזג האוויר הנפוץ באיזור בו אתם גרים.

סגירת מרפסת מקורה

במידה ויש לכם מרפסת מקורה הסגירה שלה יכולה להיות ממש יעילה ונהדרת להפוך אותה בקלות לחלל נוסף בבית ממנו תוכלו לעבוד, לאכול יחד ארוחות משפחתיות לארח ועוד. תוכלו לסגור אותה עם סגירת זכוכית יפיפה או להתקין צללים רולר. גווני רולר הם מעולים באטימת מרפסת מקורה. אפשר להפעיל אותם ידנית או באופן ממונע וכך אפשר לשלוט על כמות האור והאוויר שנכנסת למרפסת. הם מעולים לעיצוב חכם המשתלב יפה בבית כי אפשר לבחור מתוך מגוון של צבעים ודוגמאות, אז אתם חובבי עיצוב זו אופציה מעולה עבורכם.
לסיכום, סגירת מרפסת בחריש תגרום לכם להשתמש במרפסת לאורך כל ימי השנה ותעניק לכם חלל נוסף בבית. כל זאת בסגנון ועיצוב מרהיבים שישדרגו בצורה משמעותית את איכות החיים שלכם!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

Barak-Balconies
סגירת מרפסות בזכוכית ואלומיניום

סגירת מרפסות בזכוכית ואלומיניום באיכות בלתי מתפשרת ובמחיר זול ומשתלם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין, מקצועי ובמחירים ללא תחרות.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צרו איתנו קשר